***BORSA, ENDEKS, HİSSE, FOREX TEKNİK ANALİZLERİ***ETKİN SOSYAL MEDYA KULLANIM BİLGİLERİ***ÜCRETSİZ ONLINE SEO DERSLERİ***GÜNCEL YAŞAM İÇ VE DIŞ SİYASET DEĞERLENDİRMELERİ***

30 Derste Dijital Pazarlama/Seo Eğitimi 1.Ders



ONLINE PAZARLAMA-SEO EĞİTİMİ



/ 9bir

Ucretsiz Online pazarlama-seo egitimi


Amaç 1: Website/Blogunuzun Hedeflerini Netleştirin

Net amaç ve hedefler belirlemek sitenizin içerik ve tasarımını belirlemede yardımcı olur. Sitenizin/blogunuzun öncelikli amaçlarını belirlemekle ziyaretçilerin ilgisini çekebilecek ihtiyaçların berrak bir resmine kavuşmuş olursunuz.

Adım 1: Sitenizin/Blogunuzun Öncelikli Amaçlarını Belirlemek:
Sitenizde tam olarak ne yapmak istiyorsunuz?
 E-mail adresleri toplamak
 Ziyaretçi/müşterilerinizin bilgilerine ulaşmak (form doldurtmak)
▪ Online satış ya da online içerik okunma oranını arttırmak


Adım 2: Hedef Kitlenizi/Pazarınızı Belirlemek
Hedef kitlenizin demografik özellikleri neler?
▪ Hedeflenen takipçilerinizin/müşterilerinizin yaş grubu nedir

▪ Hedef Kitleniz belirli bir bölgede mi toplanmış, yoksa global bir kitle mi hedefliyorsunuz your audience location-specific or global? Eğer spesifik bir kitleye odaklıysanız, Sitenizi muhakkak Coğrafi Hedef odaklı hale getirmelisiniz. Bu konuda Google Coğrafi Hedefleme Makalesini okumanız faydalı olacaktır: İlgili makaleye ulaşmak için bu cümlenin üzerine tıklayınız.

▪ Hedef Kitlenizin ekonomik durumu ve statüsü nedir?
▪ Web kullanma alışkanlıkları nasıldır, hangi seviyededir. Bu sorunun yanıtı size site tasarımınız, ulaşım yolları ve kullanılacak anahtar kelimelerin seçiminde yardımcı olacaktır. 
Adım 3: Size Özel Satış (Bloglar için okuyucu kitlesi ilgisi) Tekliflerinizi Belirleyin
Pazarlamak istediğiniz ürünün ya da içerik ürettiğiniz konunun bu konuda faaliyet gösteren firma ya da bloggerlardan farkı ya da fazlası nedir. Bu konuda konumunuzu belirlemek için Google Anahtar Kelime Planlayıcısını kullanabilirsiniz. Bunun için herhangi bir Google hesabınızla (gmail+google+, gmail, blogspot vb) https://adwords.google.com/o/KeywordTool adresinde oturum açıp yönergeleri izlemeniz yeterlidir.

Adım 4: CTA (Call To Action-Harekete Geç) Yönlendirmenizi Belirleyin.
Müşteri/Okuyucu İlgisini çektinizde onlara ne sunmak ya da neye yönlendirmek istiyorsunuz? 
Eğer e-ticaret sitesiyseniz bu genellikle öne çıkarılmış bir görsel içi (flash/gif formatında) yazı ve ğrudan uzatılmış bir okla gösterilir.
Eğer blog yazarıysanız öne çıkarttığınız gönderi grubunuz olabilir, sitenizde slider (kayan görüntülü) ana sayfa kullanıyorsanız bu slidelara yerleştirdiğiniz gönderiler gibi.
Cta için şu başlıklar  öne çıkar: 
Şimdi satın al (E-ticaret siteleri için)
İndir (Hem blog Hem e-ticaret siteleri için)
Üye ol (Hem blog Hem e-ticaret siteleri için)
Ücretsiz Deneme (E-ticaret siteleri için)
İletişim (Hem blog Hem e-ticaret siteleri için)
Kayıt ol (Hem blog Hem e-ticaret siteleri için)
Sosyal medya ikonları eklemek ve "bizi takip edin" "beğenin" gibi yönlendirmeler (Hem blog Hem e-ticaret siteleri için)
Eğer Cta'nın etkisini arttırmak istiyorsanız acil ve ayrıcalık hissettiren vurgular yapabilirsiniz
Ücretsiz hediyemiz için şimdi kayıt olun
Sınırlı sayıdaki teklifimiz için hemen kayıt ol
%20 indirim kazanmak için hemen kayıt ol (e-ticaret siteleri)
Okuyucularımız arasında ilk kaydolana (beğenene vs) şu hediyemiz var (bloglar)
Bayrama Özel Blog Hediyemiz için takip edin
Adım 5: Hedef Kitlenizi Takip Edin ve Ziyaretçi Raporları Oluşturun:
Bu ölçüm ve raporlamalar için ücretsiz olarak servis edilen Google Analytics aracını kullanmayı öğreneceğiz.
Bu konu da bir sonraki dersimizin konusu olacak
 



0 yorum:

Google
Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi

91, "Dokuz", rakamla.

91, "Dokuz", rakamla.