***BORSA, ENDEKS, HİSSE, FOREX TEKNİK ANALİZLERİ***ETKİN SOSYAL MEDYA KULLANIM BİLGİLERİ***ÜCRETSİZ ONLINE SEO DERSLERİ***GÜNCEL YAŞAM İÇ VE DIŞ SİYASET DEĞERLENDİRMELERİ***

Kızlı erkekli ev konusu


18 yaşını geçmiş insanlardan bahsediyoruz. 

Bu 18 yaşını geçmiş insanlardan biri benim, sizin, vatandaş Ahmet Efendi’nin kızı ya da oğlu olabilir. Ben, siz, vatandaş Ahmet Efendi, kızının ya da oğlunun böyle bir karar vermesini destekler ya da desteklemez. Bu tamamen, benim, sizin, vatandaş Ahmet Efendi’nin problemidir, bunu ben size soramam, siz bana soramazsınız, ben size sorsam, bana ne, siz bana sorsanız, size ne..

Bunu birbirimize bile sormamamız gerekirken, işi belli yetkilerle belli hizmet vermek olan yürütme organı başının bunu sorma, sormakla kalmayıp bizim ahlak yapımıza ters türünden şeyler diyerek bu kızların hepsi potansiyel … (yazmayalım şimdi noktalı yeri) erkeklerin hepsi de potansiyel başka bir nokta noktadır" gibi bir algı yaratma hakkı yoktur açıkçası.

İşin özgürlük kısmı burada, belli bir yaşın üstündeki reşit insanların kararlarını, yasayla organize etmeye çalışıp, polis tehdidiyle baskılayamazsınız.

Tekrar ediyorum, bunu anne babası yapabilir, yasaklayabilir, karşı çıkabilir, ben belki yarın kızım olursa yasaklayabilirim, eğitimini ona göre verir, değer yargılarını ona göre sunarım. Ama bu devletin işi değil, sizin kızınızdan, benim kızımdan Erdoğan’a ne, polise ne..

Başbakanın kafasındaki mekanizma anladığım kadarıyla bir ihbar mantığıyla çalışıyor.

Diyelim ki üst katımda farklı cinsten iki genç aynı evi paylaşıyor. Ben polisi arayıp ne diyeceğim. Hırsızlık yapıyorlar?, adam öldürüyorlar?, ihaleye fesat karıştırdılar? bana yan bakıyorlar? Hayır.

Hadi aklım sürekli belden aşağı çalışıyor, işim gücüm cinsellik.. Alenen cinsel ilişkiye giriyorlar?.. Ona da hayır. Ha o zaman bunların evin içinde bunu yapma olasılıkları var, alın bunları mı diyeceğim.

0 yorum:

Google
Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi

91, "Dokuz", rakamla.

91, "Dokuz", rakamla.